TheZoeloes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Paasvakantie
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptywo maa 23, 2011 3:46 pm van Karolien

» Simonas and Laurynas
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyma maa 14, 2011 11:01 pm van Marie

» Zoeloereis
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyzo jan 09, 2011 3:55 pm van Karolien

» Gelukkig nieuwjaar!
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyza jan 01, 2011 5:00 pm van Karolien

» Uitstap kerstvakantie
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyza jan 01, 2011 4:59 pm van Karolien

» Zalig kerstfeest!
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyvr dec 24, 2010 9:09 pm van Karolien

» Kerstspecial
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyvr dec 17, 2010 4:41 pm van Karolien

» Kerstvakantie
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptyza dec 11, 2010 1:18 pm van Karolien

» Gelukkige verjaardag Brecht!
dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Emptywo nov 24, 2010 5:19 pm van julie

Shout!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

[ Bekijk volledige lijst ]


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op do okt 12, 2023 8:15 am.

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten

3 plaatsers

Ga naar beneden

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Empty dagen dat ik niet vrij ben om te chatten

Bericht  Karolien di feb 02, 2010 6:42 pm

Hallo Allemaal,

Vanaf morgen vertrek ik op stage.
Ik zal woensdagnamiddag niet vrij zijn om te chatten want het wordt vanaf nu een volledige dag voor mij.
Tijdens de avonden ga ik proberen om op zijn minst een halfuurtje vrij te maken( dit zal waarschijnlijk rond 19u 30 zijn).
Al kan ik dat niet garanderen.
Tot op Jonna!

Groetjes van Karolien

Karolien
Zoeloe
Zoeloe

Aantal berichten : 328
Punten : 539
Reputatie : 22
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : In een klein dorpje met veel groen

Terug naar boven Ga naar beneden

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Empty Ok

Bericht  Michiel di feb 02, 2010 7:20 pm

Ok is goed, je bent volledig vrij daarin - je weet nooit, meestal is er wel iemand online als je het forum bezoekt. Als we een groepsgesprek gaan doen stuur ik iedereen vooraf wel een mail (de datum spreken we allemaal zelf af)

Succes met je stage,

Michiel jocolor
Michiel
Michiel
Zoeloe
Zoeloe

Aantal berichten : 306
Punten : 466
Reputatie : 35
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De doos naast die van jouw

https://toneeljonna.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Empty Re: dagen dat ik niet vrij ben om te chatten

Bericht  Karolien di feb 02, 2010 9:38 pm

Michiel schreef:Ok is goed, je bent volledig vrij daarin - je weet nooit, meestal is er wel iemand online als je het forum bezoekt. Als we een groepsgesprek gaan doen stuur ik iedereen vooraf wel een mail (de datum spreken we allemaal zelf af)

Succes met je stage,

Michiel jocolor


Ok Very Happy

Karolien
Zoeloe
Zoeloe

Aantal berichten : 328
Punten : 539
Reputatie : 22
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 31
Woonplaats : In een klein dorpje met veel groen

Terug naar boven Ga naar beneden

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Empty *konijnenspam*

Bericht  marte di maa 30, 2010 10:11 pm

Foto Konijnenberg? Nooit meer!
« Fanfare Social dinges »Ik voelde me altijd een beetje snob als ik mensen nog durfde aan te raden om hun dure fotografie-aankopen toch maar gewoon in de winkel te doen. Dure aankopen, daarmee bedoel ik materiaal waar je op garantie rekent voor als er iets mis blijkt te zijn. Een camerabody bijvoorbeeld, of een mooie lens. Geheugenkaartjes en filters zijn iets minder kritisch (of servicable) dus die koop je best op merknaam en verder zo goedkoop mogelijk, maar voor een investering van soms enkele duizenden euro's wil je eigenlijk niet werken met een goedkoop internetbesteladresje dat achteraf weinig klantenservice blijkt te kunnen leveren.

In Gent is zo'n vakwinkel Focilux, in het Antwerpse schijnt Rembrandt een geschikt adresje te zijn, erg veel zijn er eigenlijk niet, van die internetshops vind je er natuurlijk dertien in een dozijn. Zo ook Foto Konijnenberg, die nu al een paar jaar furore maakt wegens een mooie internetetalage met scherpe prijzen - voor sommige stukken slagen ze er in om tot 100 euro onder de vakhandelprijs te duiken. Dat zijn géén geringe kortingen, en hoewel je hoopt dat zoiets alleen maar mogelijk is door Foto Konijnenberg's ongelofelijk efficiënte organisatie, blijkt nu tot mijn scha en schande dat er ook op andere manieren beknibbeld wordt op hun prijzen: middels het drukken van de interne kostenpost "klantendienst" bijvoorbeeld. Die is er met name niet. Er wordt gelogen en bedrogen in De Ham, jaja.

Vorige week zondag 25 november om kwart voor 8 's morgens plaatste ik mijn laatste bestelling bij hen: twee simpele witte doorflitsparaplu's, een tasje om statieven in op te bergen, en een reserve radioflitsertje. Geen grote bestelling, voor 125 euro pakweg, en ik wist dat een aantal stukken niet uit magazijn leverbaar waren - de paraplu's echter wel. Wat ik ook zag was het mailtje dat het volledige bedrag plus verzendkosten onmiddellijk van mijn kredietkaart afgeboekt werd.

Bij andere winkels is zoiets een indicatie van leverbaarheid, bij Konijnenberg is dat standard practice: of iets leverbaar is, nu, straks dan wel nooit, het bedrag wordt steeds onmiddellijk afgeboekt van de kaart. Bij andere winkels gebeurt dit pas op het moment van verzending - bij de "betaling" wordt de kredietkaart dan enkel gecheckt en wordt er een reservatie genomen, maar gebeurt nog geen boeking. Maar goed, ik was me bewust van deze manier van werken, en hoewel onze producten heel erg virtueel en elektronisch zijn, kan ik me bedrijfsmatig iets voorstellen bij stockbeheer, leveranciersbetalingen en dergelijke, dus die paar dagen voorschieten vond ik niet zo erg.

En toen werd het stil. Heel erg stil. Dat gebeurt nu wel vaker bij Konijnenberg: na het plaatsen van een bestelling hoor je meestal erg weinig van hen. Heel erg anders dan bij sommige andere leveranciers (Apple, bijvoorbeeld), die zich uitsloven met statusmailtjes, trackingnummers van koeriersdiensten - niks van dat alles bij Konijnenberg.

Aangezien hun website het op maandagmorgen laat afweten (of toch: heel traag is), en ik het nummer van de hoofdvestiging in Nederland eerst niet kan terugvinden en vervolgens steeds een bezettoon krijg, bel ik naar hun dépendance in Turnhout of zij mijn bestelling eens zouden kunnen nakijken en de paraplu's eventueel apart kunnen versturen. "Nee mijnheer, internetbestellingen worden verwerkt in Den Ham, hier in Turnhout kunnen wij u niet verder helpen." "Ja maar, het is er steeds bezet, hoe doen jullie dat dan om jullie collega's te bellen?" "We hebben ze nog niet nodig gehad vandaag." "Duh."
albino
marte
marte
Zoeloe Pro
Zoeloe Pro

Aantal berichten : 421
Punten : 546
Reputatie : 31
Registratiedatum : 01-02-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : garnalenspijs met kroketjes

Terug naar boven Ga naar beneden

dagen dat ik niet vrij ben om te chatten Empty Re: dagen dat ik niet vrij ben om te chatten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum