TheZoeloes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Paasvakantie
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptywo maa 23, 2011 3:46 pm van Karolien

» Simonas and Laurynas
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyma maa 14, 2011 11:01 pm van Marie

» Zoeloereis
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyzo jan 09, 2011 3:55 pm van Karolien

» Gelukkig nieuwjaar!
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyza jan 01, 2011 5:00 pm van Karolien

» Uitstap kerstvakantie
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyza jan 01, 2011 4:59 pm van Karolien

» Zalig kerstfeest!
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyvr dec 24, 2010 9:09 pm van Karolien

» Kerstspecial
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyvr dec 17, 2010 4:41 pm van Karolien

» Kerstvakantie
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptyza dec 11, 2010 1:18 pm van Karolien

» Gelukkige verjaardag Brecht!
FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Emptywo nov 24, 2010 5:19 pm van julie

Shout!
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

[ Bekijk volledige lijst ]


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 21. Dit aantal is bereikt op do okt 12, 2023 8:15 am.

FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN

Ga naar beneden

FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN Empty FORUM HERSTELD + NIEUWIGHEDEN

Bericht  Michiel za apr 24, 2010 6:14 pm

Hallo vriendjes en vriendinnetjes! Sommigen onder jullie hebben waarschijnlijk gemerkt dat het forum een paar probleempjes had (onderanderen met de lay-out). Dit had te maken met één of ander virus. Ik heb er een tijdje aan gezeten maar ik kan met heugenis medelen dat het forum weer helemaal hersteld en gezond is! Nog meer zelfs ik heb enkele nieuwigheden geïntrigeerd in ons forumpje:

1) Een nieuw forum logo
2) Een punten systeem
3) Een persoonlijke gallerij
4) Een reputatie systeem

Het eerste spreekt voor zich maar de 3 andere puntjes hebben wat nodige uitleg nodig. (<wat een zin). 2) Het principe is simpel; hoe meer berichten je post hoe meer punten je krijgt. als je een nieuw onderwerp post krijg je méér punten dan een gewoon antwoord/berichtje. Mensen krijgen dan telkens als je een berichtje leest ook je aantal punten te zien die je hebt+ profiel info. Momenteel denk ik dat Marie aan de leiding staat. 3) Er waren heel wat vraagjes over de "gallerij" en hoe deze te gebruiken, je kan nu je persoonlijke fotoalbum op het forum zetten. Probeer het maar eens, heel makkie pakkie. 4) reputatie systeem, je kan nu berichten beoordelen positief of negatief of een 'dank je wel'. =) Je reputatie kan dus posi of nega zijn te zien hoe de groep je bericht beoordeeld =)

Zoals jullie zien is het oude "Anus-Rood" zoals julie het beschrijft kleur weer ingesteld zoals het oude vroeger.

Ah ja wa'k ook nog wou zeggen is: je kan nu in een onderwerp elke week een zin zeggen die voor een week lang op het forum verschijnt.

Suggesties om het forum beter te maken zijn altijd welkom! Ik had gedacht aan een soort van 'rollenspel' op het forum maar ben nog niet zeker.

Groetjes mis jullie! Michiel de kabouter
jocolor
Michiel
Michiel
Zoeloe
Zoeloe

Aantal berichten : 306
Punten : 466
Reputatie : 35
Registratiedatum : 31-01-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : De doos naast die van jouw

https://toneeljonna.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum